Echo, echo, echo(...)

segunda-feira, 15 de fevereiro de 2010

I love you (for whatever)

and later, the light went off and I can't stay here alone anymore – it's so bad without you, there's no meaning, no pleasure, nothing.
Please, don't get me wrong, I didn't want to, I shoudn't hurt you.
(The winds comes in, the time passes, you pass by me kind of, kind of slow)
I'll go to bed feeling what loneliness can do to an injured being for knowing it was my fault, all my fault.
It's over, it's all over now. But it was so sad that I don't even want to remember it: to see you, to have you, there's nothing wrong with desiring more from Us!
And thinkin' about your pretty presence at the window in the morning(...) come to me and don't leave anymore. Hug me, hug me, hug for whatever!

- Lobão.

6 comentários:

  1. "If You can't sing It
    You have to swing It."

    - Ella Fitzgerald.

    ResponderExcluir
  2. Lindo. Bem, meu inglês é macarrônico mas deu pra safar. Lobão é o velho Lobão? Quanto a Fitzgerald...canto sofridamente e meu swing não é lá essas coisas, mas faço os dois, sempre! É que a vida precisa ser vivida até pq será sempre morrida...Mas na verdade me sinto um tango.Que coisa estranha se sentir um tango.
    Osvaldo Pugliese, Juan D’arienzo, Gardel ou Piazzolla?
    São tangos...
    Vejo rock por muitos lados
    Sambas vividos
    Rabecas, sanfonas e alguns maracatus
    Mas me sinto um tango
    No todo de tudo com imensos retratos em preto e branco
    Chico Buarque? Em mim também é tango!
    À moda antiga
    Um paraíba potiguar portenho

    ResponderExcluir
  3. http://missfutuca.blogspot.com/

    ;) fique a vontade no meu protótipo de semi coisa jogada na rede.

    beijos.

    ResponderExcluir
  4. A vida é um tango, sim. Como diria Horvalis.

    ResponderExcluir
  5. Modesta, você, hein, Miss? Gosto muito do que você escreve. Essa parceria ainda vai nos render muitos e bons frutos(...)

    ResponderExcluir